donderdag 20 september 2007

Wat te doen als:

Je braaf naar school bent gegaan.
Alleen naar huis gaat omdat iedereen nog les heeft of iets anders.
Je thuis gekomen al 3 stuks fruit op hebt.
En ook nog eens 2 ijsjes.
Een hele zak kersenbonbons hebt verslonden.
Je 10 nummers gedownload hebt.
Je je schilderij af gemaakt hebt.
Je ook nog eens tempo team mailt.
Je 2 pizza's gekocht hebt.
Je 2x de helft daarvan op hebt.
Als je je haar nat maakt en het meteen daarna weer droog fohnt.
(En je er 5x over doet om fohnt btje normaal op te schrijven)
Je op msn allemaal mensen hebt verveeld.
Je de radio veel te hard hebt gezet.
Je uit al je ramen hebt gehangen.
Je goudvissen eten geeft, daarna water geeft, en daarna weer eten.
Je je planten dan ook maar water geeft.
Je 2x andere kleren aangetrokken hebt.
Je jezelf voor 3 mintuen heel zielug vind, en daarna is dat wel weer klaar.
En je 2 glazen blokken als lampen hebt?

Nou dan ga je jezelf maar weer eens vastleggen op de gevoelige digitale plaat!
Resultaat?




















Okeee dat was het dan maar weer.
Ik heb er veel meer maar uploaden duurt veel te lang.
Als je ook eens wilt komen gek doen hier ben je altijd welkom.
Ruimte zat. Whaha.

Liefs! En vertgeet niet:
Vote for me!
Mari-Ska

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Je bretels zijn hip ;)

Beter wel dan 'a cinderella story' gaan kijken met je ouders+broertjes.. :P
xx

Joab Michaël zei

was dat het ding op de achtergrond waar jij je jongleerballetje wilde opeten?

Joab Michaël zei

of 'het iets' ik weet niet meer hoe het heette..

Anoniem zei

Jaa klopt!
Arm iets.
Zijn hoofd is nogsteeds kaal en open.
(a)

Rozemarijn zei

Ahaha deze buien rocken als ze vage artistieke dingen teweegbrengen right? ;)
Ps. Waarom wist ik niet dat jij een hyves had?! En waarom had je me wel gerequest maar had ik daar geen mail van ontvangen?! Life is unfair!
Oh sorry, nu wordt ik nog agressief als ik niet uitkijk.
Sjek je later en een fijne avond! KUS

Myrthe zei

gaaf!

goudvissen water geven!