zondag 16 september 2007

Het 60e bericht al weer. Wouw dat gaat snel!
Goed. Sorry deze blog is heeeel onbegrijpelijk.
Maak er van wat je zelf wilt.
Ik ben benieuwd wat je erin ziet.
Oh, het is trouwens een gesprek.
Lastig om te zien wie wie is.
Maar goed. veel Succes!


Goedendag. Goedendag. Zegt u het eens.Goed. Nou uhm kijk. Jaaa.. Eigelijk wil ik een andere. Een andere? U bedoelt dat deze niet aan uw eisen voldoet? Ja uhw. Nee. Ik bedoel nee. Hij is me te wazig snapt u wel? Te wazig. Aha. Mag ik hem misschien even zien? Ja natuurlijk. Als u hem voorzichtig vasthoud.. Natuurlijk mevrouw. Natuurlijk dat is mijn baan. (…) wouw. Dit is wel een zeer bijzondere mevrouw. U mag van geluk spreken!Ja bijzonder ja. Dat had ik ook al gemerkt. Maar ik wil geen bijzondere. Ik heb liever gewoon een leuke gezellige waar ik blij van word. Waar u blij van wordt.. Ooh sorry. Niet dat ik niet blij word van deze. Maar hij is me zo ingewikkeld. Ja dat hoort erbij mevrouw. Ingewikkeld. Zeer ingewikkeld. Maar weinige kunnen er goed mee om gaan. Hij ziet er nog goed uit. Op wat krasjes na. Maar de meeste breuken heeft u weten te dichten. Ja ik doe mijn best. Eigenlijk ben ik het grootste moment van de dag bezig met onderzoeken waar de krassen zitten, waarom ze daar zitten en hoe ik ze weer weg krijg. U heeft er echt een hart voor hoor ik al. Waarom wilt u van hem af als ik vragen mag? Nou ziet u. Ik snap hem niet meer. De personages doen niet wat ik wil dat ze doen. Nou ja niet alle personages. Enkele. En ik zou toch liever zien dat hij simpel maar doeltreffend was. Bij deze heb ik zo veel geduld nodig. U heeft niet zo veel geduld mevrouw? Nee meneer. Ik ben heel slecht in geduld hebben. Maar mevrouw dan is deze toch een uitgesloten kans voor u! Perfect om geduld te leren hebben. Juist ja. Maar ik wil geen geduld. Ik wil dat alles gebeurt zoals ik dat wil. Goed. Misschien kunt u een lijstje maken van punten die u graag nu gedaan wilt zien worden? Dan zullen we die meteen doorvoeren hier in de computer. Dan zet ik deze even hier neer. Ja zegt u het maar. Uuhww. Eigenlijk heb ik maar één punt. Eén punt en dat zal u weer helemaal tevreden maken? Ja. Kijk, ik heb er een foto van. Ziet u? Aha ik zie het al. U weet het zeker? Ja meneer. Ik weet het zeker. Goed dan. Houd je vast. Daar ga je.





[Mariska]

2 opmerkingen:

Rozemarijn zei

Whoeii ja dit gaat boven mn petje; heel filosofisch ingesteld ben je. ;)
Maareh, ja, nou weet je wat het was? Ik zag pas ietsjepietsje te laat dat jij het was zeg maar. Je was met 2 andere meiden en een jongen als ik het goed heb. Ik herkende dat meisje (lydia volgens mij, kan dat?) van ooit een keer dat ik haar blog had gecheckt en ik wist dat jij en Ide vrienden met haar zijn. Dus toen zag ik een blond meisje (jij) en op het moment dat ik zeker wist dat jij het was waren jullie het zebrapad voor het station al lang over en om dat te gaan bleren is ook weer zo wat he. ;)
Nou dooooooooeeg bless ya

Rozemarijn zei

Oh haha lekker genant! Zielig voor die jongen. ;) Ik hoop dat ie niet beledigt is. En ook niet dat hij het weet!
Maargoed, wat vond jij van HU?
xxx