vrijdag 31 augustus 2007

Wouw!
Wat me nu weer is overkomen,..
Wonderbaarlijk

Whahaha, alle zinnen beginnen met een W.
Wat mooi van mij.

Okee ik kap.
Maar weetje?
Ik kreeg een mailtje.
Dat mijn web-log een jaar bestond.
Maar ik heb een blogger..
Tog?
Wat blijkt!
Ik heb ook een web-log.
Lees en geniet.
Of niet.






Een Nieuwe Weblog Is Leven Ingeblazen!

Tjaa, daar zit je dan.
8 September,
12:05
Broertje is jarig,.

Maar die is er helemaal niet, moet zo nodig op "BrugklasKamp"..
Oom en tante uit Portugal zijn op bezoek.
En dan moet je naar school!
Poeh.
Jaa dat is heftig hea!
Jij fijn opstaan, kleertjes aan, eten, tandjes poetsen en naar school op j fietsz.
Fijn Franzen,.
Je weet wel,.
Bonjour,. blabla.
Heb je daarna welgeteld 2:40 gewoon, helemaal, NIKS!
Nouwja wat doe je dan?

1. Je gaat buiten liggen en van het zonnetjes genieten, miss kan je nog wat slaap verkrijgen.
2. Je gaat in de mediatheek je uitsloven,.
3. Je gaat gewoon naar huis om te kijken of dat er uberhaupt nog wel is, je weet maar nooit.

Ik koos dus voor 3.
Fijn thuis aangekomen, niemand thuis, tenzij je de poesj meeteld.
Luna naar buiten, vind ze vast heel fijn.
En dan gaat d computer aan hea, wat moet je anders.
Mailtjes lezen,
Kom je daar een Wendelijn en een Misha tegen die een Blog hebben!
Kom op hea...
Mjaa nadat je dat gelezen hebt,. blijkt het,. eerlijk gezegt, toch wel grappig te zijn.
Njaa wat doet iemand zoals Mariska dan?
Je raad het al,.
Okee nouw zo is dus deze Web-Log ontstaan.
Nu moet ik maar eens mn tas in pakken enz.
Je weet wel, ik heb nog 4 uur school hea.
Dus nou, kijk maar eens regelmatig,
ik ben wel van plan om hier met wat zooi te gaan strooien.

Kusje, Enjoy Life, en Meer van dat Gepiep.
Mariska





Whahaha wasn't it great?
Nee dus.
Weird.
8 september..
Das niet een jaar geleden...
Raar.

2 opmerkingen:

Lydia zei

huh. wel een beetje raar ja.
Je schrijftstijl is wel veradnert.
Positief moet ik zeggen.
Het is ook een stuk boeiender geworden:)
nog een jaar zou ikzeggen:P
lydia

Rozemarijn zei

Ahihi wat een dombo's bij de web-log-shit. (=