zondag 3 juni 2007

Mensen,
Het is Juni!
Denk je eens in...
JUNI!
Wouw.
Maand nummero 6.
Das de helft van een jaar.
Dus op 15 Juni (ongeveer)
Dan mogen we het nieuwhalfjaar vieren!
Wie doet er mee?
Huge Party..
Tis trws op een Vrijdag bedenk ik me nu.
Dus dat moet goed komen.


We huren een grote zaal af, nee wacht beter, een paleis... [oehww]
(of we plunderen gewoon iemands nederige stulpje)
Alle hipste van de hipste MTV sterren komen ook.
(Jaa daag, beter gewoon alle gave edenaren-bennekommers-wageningers-lunternaren-heelsummers-renkummers en wat ik dan ook vergeet)

En natuurlijk eten we veel kaviaar en ijsklontje.
(voor ijsklontjes ben ik wel in.. wat about een aquaparty? gewoon alles met water enz..)

en we komen in de krant, en op de televisie, en op de radio.!
(bleahww, of we houden het geheim. oehw spannend dus ja tja ahum zucht)
En we hebben veel fun en feesten de hele nacht door!
(daar zeg ik geen nee tegen)


Goed, dat was het van mijn kant.
Ik ontvang mijn uitnodiging wel?
Het liefs verzenden voor 10 Juni.
Dat is wel netjes, 5 dagen van te voren.
Bij voorbaad dank!


Mariska

9 opmerkingen:

Lydia zei

ow he
klijkt me leuk:)
lydia

Myrthe zei

tof idee
maaar de helft van het jaar zit toch
precies tussen
juni en juli in, of ben ik nou gek???

xx

MARIS KAAS? zei

nee myrthe verpest het nou niet met te slim zijn!

sommige momenten moet je gewoon even een btje liegen ofzo ;)

Anoniem zei

hahahha :)

ik ben voor
je vergeet zoetermeer :P

Anoniem zei

en dr moet wel ranja met rietjes zijn :)

Joab Michaƫl zei

mag iki ook komen? zal ze leuk vinden ;)

j zei

oke
dit is dus de officiele uitnodiging:

wie: als je hip bent.
wanneer: 15 juni
waar: bij mariska
hoe laat: 06.30 AM
meenemen: ranja met rietjes, stoepkrijt en klaprozen

lijkt me helemaal tof worden.

(waar woon je eigelijk?)

Anoniem zei

hoe weet je nou, of je hip bent?

MARIS KAAS? zei

Whaha goed. Maar waarom 13 juni en niet 15? Ik vind limonade wel cewl.
Trws, ik denk dat je hip bent als je Hypersonisch-Internationaal-Techeutisch ingesteld ben. Maar andere mannieren kunnen soms ook werken.

Iki mag ook komen, tuurlijk Job,.
Je weet toch dat ik een zwak voor haar heb?