woensdag 13 juni 2007

Aaahw Ik Word Gek!

Goed dat leek me een duidelijke, pakkende titel voor deze keer bij:
Mariska draait door!

Iemand vertelde me eens, nee niet via de fanmail ofzo, maar in het echt!
Lucky him. Dat een blogspot er was om te houden als een soort online dagboek.
Goed ik ben het er niet helemaal mee eens.
Sommige mensen doen het wel zo, maar ik niet. Want volends mij zou dat echt heel saai worden.
Trouwens, in mijn dagboek schrijf ik ook egt niet elke dag: Deze dag heb ik dit, en dit, en dit gedaan. Oeps, trouwens, dat doe ik wel.

Goed laten we beginnen bij de aflevering van deze keer.
Hij heet: Wat heb ik zoal gedaan deze dagen.




Hoi allemaal!
Mijn naam is Mariska, en mijn leven heel interessant..
(Ahum)
En ik zou het dus daarom ook erg graag met jullie willen delen.

Vorige week
Dinsdag: we gingen met school naar Amsterdam. Joodse buurt bekeken, en joodse musea.
En geshopt! Twas egt super gezellig en ik heb mijn droomschoenen gekocht. Ik ook weer blij dus.
Woensdag: sportdag! eerst 2 uur gedanst met een duitse minder-hetro meneer. En daarna nog eens 35 minuten spinning. Dat was eigleijk toch best wel heel erg leuk. Of in iedergeval was de endofine en dat ene gelukshormoon. Na sportdag nog naar Willie gegaan, en daar de lekkerste andijviestampot ever gegeten! En ook nog eens leren pokeren, wat wil je nog meer?
Donderdag: Vond ik dat ik geen school had. Leraren lezen mn blog niet meer hoop ik? Meneer de Korte, houd uw mond dus als u dit toch per ongeluk leest!

Vrijdag: Overdag 1 uurtje les, verder nog een uur gezellig gedaan en 2 uur gewerkt aan mn CKV3. S'avonds gezellig even met Lydia en haar gebroederte een film gekeken, daarna naar de Jug gegaan voor eventjes. Zelfs nog de Polenaren binnengehaalt! (heel kort ja..)
Zaterdag: Toen ging ik met Tinkolo naar de Eo-dag en ontmoette ik daar een slap aftreksel van die ene griekse god. (sorry tinko..)

Zondag: Zondag, zondag, wou! Toen kwamen er zoetemeerders en het was super gezellig!
Maandag: Naar school,. tjaa, uuhw. En veel huiswerk gemaakt thuis! Goed of niet?

Dinsdag: Lekker gestresst, al mn pauzes geleerd voor de toets van woensdag. Smiddags ging een orthopeet mn arm uit de kom trekken, en s'avonds hadden we Youth Alpha wat overigens de laatste keer was, en erg gezellig!
Woensdag: Dat was vandaag. Mn toets ging goed. Op school vrij hyper actief geweest, was erg gezellig. En uitputtend ja dat ook. Na school langs Albert Heijn gegaan. Brouwnies gekocht, en Magnums, en een sollisitatiebrief ingeleverd. En nu ben ik moe!

Ja dat was het. Het is nu immers woensdag.
Ik ga me wel nuttig maken door mn haar te wassen en mn wiskunde te leren.
Ja wat ben ik tog gedisciplineerd!
En dan te bedenken dat allemaal VMBO4 en HAVO5 en VWO6'ers klaar zijn!
Gefeliciteerd als je geslaagd bent! (morgen iig)






Dat was de show weer voor vandaag.
Hoor het later weer in de:
Mariska draait door- show!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

wauw
wat een intressant leven heb je!@
liefs
lydia

ide zei

wow... je luistert

Tinkolo zei

een slap aftreksel van een griekse god?? waar gaat dit over :S