vrijdag 23 maart 2007

Nu heb ik weer eens iets doms bedacht!
Yeahw, het houd ook maar niet op.

Hier komt de Mrisz Blogspot Quiz!
De winnaar die mag heel blij zijn.
En zich een echte Mrisz Blogspot Kenner noemen!
Ik vraag het me af..




Vraag 1: Op welke dag werd de allereerste Mrisz Blogspot Post geschreven?
a. 16 december 1990.
b. 16 januari 2020
c. 16 oktober 2006

Vraag 2: Hoeveel post bestaan er nu al op de Mrisz Blogspot? (inclusief deze)
a. 10.000.232
b. 2,3 x 10²
c. 32

Vraag 3: In welke post vond je deze passage? "Als je tegen een draad in gaat heb je meestal weerstand.Of je komt er niet doorheen,Of de draad breekt,Of de draad raakt helemaal door de war.Dat vond ik ook niet zo aardig voor alle andere mensen."

a. die van hans en grietje.
b. die van joggem.
c. die van super man/vrouw.



Dus. Dat was het weer voor vandaag.
De volgende post kan je over niet al te lange tijd weer verwachten.
Onthoud goed,.
(Nee dat ga ik niet zeggen,. maar moet je natuurlijk ook doen..)
Maar onthoud dus goed.
Melk is goed voor Elk!
Maar als je Jan heet kan je beter karnemelk drinken.

Leef, eet, drink, slaap, feest en wees blij.!

Tot de volgende keer in:
Het grote Mrisz Blogspot Quiz-Ding!

13 opmerkingen:

j zei

C-CC?
beter C-1000.

MARIS KAAS? zei

Jammer maar helaas.
Dit antwoord was Niet Correct.

Hopelijk heeft u de volgende keer meer geluk.

Tot de volgende keer bij de Mrisz Blogspot Quiz

j zei

heh knake.

Lydia zei

1c
2c
3a

liefs
lydia
en het antwoord op de slagzin afmaken:
met mariska aan je zij
maak je iedereen blij!!

jaja
leifs
lydia

MARIS KAAS? zei

Hè,
Alweer fout!
Kom op mensen, we hebben nog geen winnaar!

Maar de Slagzin maakt wel een goede kans op de hoofdprijs. (a.)

Tot de volgende keer in de Mrisz Blogspot Quiz.

Anoniem zei

1c
2b
3c?

ofzoiets:P

ide zei

ja ja .. ehm m ik weet t..
c
c
b !!
toch ?
en ehms slag zin....
mat mariska aan je zij...
- voelt een banaan zich neit meer krom..
- moet je opassen voor fontijnspetters in je dij?
- komen de kaboutertjes van zelf naar mij.
- denk ie og wat past ze toch bij mij.. =P wow iets wat ehm tja naja ...
- weet ide niet meer wat hij er voor zij :P
iets wat voorkoment?
ik ga me maar weer is verdiepen in krakers.. er kot ook nog wel een krakers posty ana denk k

ide zei

wi wa wagt! foutje !

C
B
B

MARIS KAAS? zei

EN WE HEBBEN EEN WINNAAR!

En nee, Ide, sorry, jij bent het niet.

Esther, gefeliciteerd!
U mag uzelf een heuse Mrisz Blogspot kenster noemen.

Wees er trots op.

En Ide, voor jou komen de slagzinnen nog wel in aanmerking. Behalfe sommige, kwetsende slagzinnen worden hier niet geaccepteerd!...

Och wat ben ik toch weer zielig.

j zei

weet je wie er pas zielig zijn?

JUIST
de kintjes in afrika!
die hebben geeneens een blog!!!

zo hee.
dat lijkt me echt ondragelijk.
ofzo.
beter dan wel ehm...
weet ik niet.
ga jij toevallig ook zondag naar de doopdienst van annefrouk?
of ken jij die niet zo heel goed?
nou
zie maar
(vet loos, zien doe je sowieso wel)

j
PS: je staat bij mn links, dus ik wil niks meer horen over zielig zijn :p nu wordt je blog echt een enorme hit denk.

Anoniem zei

Wow.:D.
Dankje mriz!:)
Ik voel me zeeer vereerd!:)

xx

Lydia zei

hee mariska
k vind het een betje flauw
zeg je eerst dat je mijn slagzin leukt vind, ga je vervolgens die van ide ff de hemel in prijzen.. en trouwens, wie heeft het idee van een slagzin eigenlijk verzonnen??
nou?
idd ja
puh
met mariska aan je zij
- zijn tranen voorbij
- durf je wel langs mij
- is ze heel dichtbij
- heb je spontaan zin in een danspartij
- wordt je verzekerd van deugnieterij
- of wordt je misschien wel een ei
- of eet je ganzenpastei
0 of ferambozengelei
- of zit je samen op de hij
- draag je mee aan een investeringsmaatschappij
- bak je een koekoeksei

en ga zo maar door

lydia

j zei

deze blog is niet helemaal meer ab (snik) toe deet weetje

dettol dan.
beter wel bacteriën.