woensdag 4 april 2007

De defenitie van creativiteit.
(...)
Zie je, ik heb het nu al verpest.
Creativiteit kan je niet definereren.
(Is dat een woord?)
Want dan is het meteen al mislukt.
Maar toch maar blij zijn met creativiteit!
Want anders zou ik gek worden.
Ik zou wel een dag iemand anders willen zijn.
Als je wilt switchen met mij mag je je opgeven.
Vul een sollicitatiebrief in of zo.
Daarop je hobby's van je huisdier,
en hoeveel aardappelen je gemiddeld per uur eet.
Als je geen huisdier hebt neem je er maar een paar.
Voorbeelden: kikkervisjes, regenwormen, mieren,..
(die heb ik allemaal al eens als huisdier willen hebben...)

4 opmerkingen:

j zei

ikke ikke!! pick me!! pick me!!

ik ben judith
heb geen schuin haar (voor zover ik weet) maar wel op donderdagmiddag.

ik heb als huisdier een spreeuw. zijn hobbies zijn:
1. zn neus in onze grasmat doen
3. nieuwe geluidjes leren (waaronder kikkergeluidjes, roofvogelgeluiden en imitaties van menselijk fluiten) (SERIEUS!!)
5. wormen eten
7. rondfladderen
9. chillen met andere spreeuwen (wat zou jij doen?!)

voor alle 'even' hobbies, bel.

verder
over die aardappels
gemiddeld per uur eet ik 0.0000459 aardappel.
is dat genoeg?
onee
mn cv

ik werk bij de c1000.
dat was het!

genoeg?

Maiku zei

errmm.. Hallo, ikkeh, ben Maaike enne, ik kom auditie doen voor de rol van Mariska.. heh..

Mijn huisdier is mijn, eh, konijntje. Z-zij houd veel van, erm, ... O_o
*pakt spiekbriefje
Oh, ja! *ahum

- springen (zonder trampoline, voornamelijk)
- mijn gezicht likken (lekker zout enzo..)
- hard wegrennen (wie niet)
- appels en andere zooi dat eetbaar lijkt
- het konijn van mijn zusje uitlachen (sorry..)

Tja, ik eet eigenlijk heel veel aardappels, in allerlei vormen en maten. Patat, friet, pommes frites
patat met zout, friet met zout, pommes frites met zout
patat met saus, friet met saus en pommes frites met saus
en rauw (heh, Lydia)

Per uur? Gemiddeld zo'n.. 1 aardappel.
(exclusief schooluren)

Ikeh, hoop dat je mij een beetje goed vind, zeg maar..
Ben ik nog iets vergeten?
Oh, bedankt voor uw aandacht :)

Maaike Ross
H4D
Zweerslaan 46
6711 GG Ede
(mijn telefoon nummer mocht ik niet geven, maar indien u contact met mij dient op te nemen, kunt u mij altijd bereiken door middel van email)

Anoniem zei

Beste Mariska

Ik ben Myrthe, en ik ben eindelijk 15 (!!!)

In deze solicitatie brief wil ik uitleggen waarom ik zo geschikt ben voor uw vacature.

Ten eerste:

Mijn huisdier, het konijn zwartje, heeft een paar vrij interessante hobbys:

1. mij aanvallen als ik hem probeer te pakken
2. zonnebaden in zijn speciale kooi op het gras
3. spelen met zijn knuffelkonijntje

Ten tweede:

Ik bezit nog een tweede huisdier rechtstreeks uit de jungle, mij lieftallig broertje de aap

Hij houdt van bomenklimmen en dergelijke acties

Ten derde:

Ik eet gemiddeld 0,0625 aardappeltjes per uur, dat is goed, want bij teveel wordt je misselijk, en bij te weinig mis je allerlei belangrijke voedingstoffen, dit is dus precies goed

Ten vierde:

Ik weet de definitie van creativiteit:

'een heel comment lullen dat nergens op slaat'

Om alle bovengenoemde redenen acht ik mij zelf zeer geschikt voor uw vacature. Ik hoop dan ook dat ik spoedig op gesprek kan komen, waarin ik uw nog meer van mijn capaciteiten kan tonen.

Hoogachtend,

(handtekening)

Myrthe

Lydia zei

hoi
ik ben lydia de leur
ik ben heel leuk
kies mij
iedereen wil met mij ruilen

ik sta neit in het telefoonboek, maar mijn struisvogel ( jochem) wel. die kan je altijd bellen, maar wel oppassen met je taalgebruik anders kom je er niet in..

lydia