maandag 19 maart 2007

Gezocht



* Datum van plaatsen: 12-03-07
Bekeken: 384 keer.


Hallo,
Ik ben nu al 3 jaar lang op zoek naar een methode om de tijd stil te zetten.
Heb jij er iets voor?

Ik betaal echter niet meer dan €358,03
voor een goed werkende methode.

En trouwens niet meer dan €48,39
voor een minder goed werkende methode.
Graag reageren en vermelden onder aanvraag-nummer
829347.
Alvast bedankt.


Nog geen reacties op deze aanvraag.


Aangeboden


* Datun van plaatsen: 15-03-07
Bekeken: 9583 keer.



Buitenkansje!
2 Oude kastjes en een lelijk bureau,
Alle drie gemaakt van hetzelfde licht hout,
Veel knoesten, duidelijk zichtbaar.
Veel beschadigingen, krassen en strepen.
Geen idee waar die van komen trouwens.
Leuk om te weten: in het bureau staat nog een telefoonnummer.
Dus wie herkent het: 2413531715
Misschien is het ook geen telefoonnummer.

Bieden onder het nummer 938273


Naam bieder: Piet
Bod: €5,-


* Geplaatst: 19-03-07
Bekeken: 23 keer.



Aangeboden;
Een plek op Het Streek Bovenbuurtweg.
Leerlingen nummer 9090.
Klas A4D.
U krijgt er gratis de naam Mariska Beekman bij.
Gaat weg voor het eerste aannemlijke aanbod.

Bieden onder antwoordnummer 289374

Nog geen biedingen op dit aanbod.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

wooow
mag ik mariska heten? :)
ik bied n ijsje :)

xx

Anoniem zei

gezocht:

Romereisgids waarvan mevrouw zomers gelooft dat ik hem gemaakt heb..

MARIS KAAS? zei

gelooft ze je niet? :o

job, sorry trws dat ik opeens weg was. mn paa zat te zeiken dat ik dom ben. iig daar kwam het op neer.

j zei

ik wil wel ruilen =)
ik zou wel graag in A4D willen zitten.
al die leuke jongens en meisjes.
anw
GS1
wat gaat de tijd toch hart.
dat ik dat niet meer heb.
gs1
was altijd zo'n feest met WNO.
echt voor herhaling vatbaar

(tip: bel dr eens thuis op om te zeggen dat je er niet uit komt. dikke kans op een 9 en een voorbeeldfunctie in de klas. en ja dat is eigen ervaring.)
(sorrie)

Lydia zei

ik ehm wo; graag even zege dat ik gister een film heb gezien waarmee ze in de tijd kunnen kijken. paycheck. zeer in gewikkeld. je kan de tijd er neiet mee stil zetten, maar je kan wel iets 2 keer overdoen.. dan heb je altijd tienen voor je toetsen omdat je ze over kan doen;
slim hea
het heeft te maken met een laser, maar voor de uitleg meot je bieden vanaf

oe!
ik hoor extreme home make over!
meteen kijken
snprrie
lysia

ide zei

ide verdubbelt de het bedrag voor een stilzitmiddel...
aangezien ik vandaag weer de hele tijd onder de repetitie mensen ( onbewust ) heb zitten ergeren omdat ik schijnbaar heletijd aant tikken en het gooien was meteen hamer van gum..
opzich is het dus wel cool als ik ooit is kan steil zitten..
maarjah ..
tja.
ja
he
ho hi
ben ik dan nog wel ide?
who knos?
knos?
knos..
ook kool
knos hip woord .. rolt wel lekker de mond uit..
probeer maar is..
tja he
ja ja ide moet verder aan zijn verslach..
of naja verder beginnen ..
al ehm..
2 dagen lang (A)
och wat is het toch fijn puber te zijn..
dat rijmt..
toch.?

MARIS KAAS? zei

ja dat rijmt

ik sluit me aan bij jou

tzou tog bijna een secte worden

laat maar, ik ben wazig