vrijdag 16 maart 2007

Jaa.
Soms heb je dat.

Dan schrijf je een heel mooi verhaal...
(Ik zeg lekker niet waarover..)
Maar, als je hem wilt posten,
Dan zegt blogger fijn:
Sorry,. we doen het niet!

Lekker is dat.
Maar goed,.
Kan ik weer zeggen dat ik aan
TIJDVERSPILLING doe.
Of is het tijdsverspilling?
Tjaa, nederlands ook.

Laten we met zn allen frans leren.
Bonjour.
C'est gaspillage de temps.
A Oui.
(het was trws tijdverspilling.)


Ik was van plan een filmpje te maken.
Nog een keer.
Want filmpjes zijn wel fijn.
Maar ik ben nu een beetje lui.
Dus tjaa, ga ik maar een btje praten.

Weetje!
Mensen vinden mij nu ook Emo.
Sjonge.
Lydia, ik leef met je mee!
Mensen van tegenwoordig weten ook niet wat ze willen.

Ik ook niet.

Maar ik denk dat ik Biologie ga studeren na de studievoorlichtingsdag van gister.
Of is het studievoorlichtingdag?
Het woordenboek weet het ook niet.
Maar goed, ik ga dus fijn naar Utrecht!
Yeahw.
Dat lijkt me wel super fijn. Toov. Hip en Dik.
Hebben we alle rare woorden weer gehad.
Maar Dik en Toov zijn wel dergelijk van mij.
Wacht, ik heb geen patent.
Dus goed.
Dan zijn ze maar niet van mij.

Mijn verhaal gaat egt over niets hea?

Ik ga zometeen oppassen.
Op 2 patientjes.
De ene is autistisch.
De ander ADHD.
Al iemand die medelijden heeft?
Nee hoeft niet.
Ik houd ze wel onder mn duim.

Dan zal je denken.
Goed, maar hoegroot is die duim van mariska?
Niet zo groot.
Maar ik houd ze er wel onder.

Heeft er iemand nog een paar schoenendozen voor mij over?
Ik ga een bouwwerk maken in mijn kamer.
Is dat wel met dubbel w?

Maar goed.
Eind goed al goed.

Ik moet nodig een baantje.

10 opmerkingen:

Lydia zei

poeh,.
wat een gedachtes allemaal
wat een rare mensen als ze denken dat jeemo bent..
tsjongejonge..
die weten idnderdaad niet wat ze willen
net goed voor ze

verder..
leuke gedachtes. wel verwarrend
liefs
lyida

Anoniem zei

nou mariska, ik zal je gerust stellen.
je bent nog niet half zo emo als lied :P

en dat laatste gevoel herken ik.. ik moet maar een baantje nemen. maar het probleem is: welk baantje? tja.. kom je niet uit he

MARIS KAAS? zei

jaa cker lastig hea job.
ik wil wel geld gaan verdienen door handel. spullen kopen en verkopen enz., kijken of ik nuttige dingen kan vindne die mensen willen kopen :p

morgen komen mensen mn kast kopen. altijd beter dan niks

Anoniem zei

ik zit dr ook hard over te denken om bio te gaan studeren
of voeding en gezondheid
of als ik goed genoeg ben naar artez, maar dat is te hoog gegrepen voor mij denk ik :P

ik ga ook oppassen
op kindjes di ebeter engels praten dan ik
en ik ging daar net 'kennis maken', en ik werd toen al gek van dat perfecte engelse accent.
maar gelukkig bestaat dr ook zoites als 2talig opgevoed, dus kunnen ze ook nederlands

xx

Anoniem zei

mijn oppasadresje is verhuist naar Nieuw-zeeland :( beetje ver fietsen.

maar ze kunnen wel engels :)

Job

Anoniem zei

mijn oppasadresje is verhuist naar Nieuw-zeeland :( beetje ver fietsen.

maar ze kunnen wel engels :)

Job

MARIS KAAS? zei

Woohw Marjolein,
Mag ik mee oppassen met jou volgende keer? Dan kunnen die kindertjes mij even engels leren zodat ik dit keer wel een voldoende haal voor mijn engels GP..

En ik ga trws NOOIT meer oppassen bij die kids van gister. Bleahw ik ben ze zat. En maar roepen dat ik stom ben, en dat papa en mama mij in de gevangenis gaan gooien. En ze slaan me,. waar ze dat geleerd hebben snap ik ook niet.

Maar dan komt papa terug: "Jaaa mariska is onze lievelings oppas!"

Fijn hea, kinderen ;)

Anoniem zei

Heerlijk
soms

of niet...

Wauw, de foto's van vandaag zijn écht gaaf...
Ofnja, de foto's van onze eigen trampoline les zijn vooral gaaf, en de filmpjes van de wedstrijden zijn geweldig :D

xx

Anoniem zei

voor alle mensen die nog niet weten wat ze willen studeren en wel erg hip zijn, check: www.eh.nl -
de EH is echt een aanrader!

MARIS KAAS? zei

Jaajaa EH is wel cewl.
Zat ik ook over te twijfelen..