zaterdag 10 maart 2007

INLEIDING

Ohoh..
Een misschien zeer pijnlijk verhaal.
Misschien ook zeer amuserent.
Misschien ook niet.
Ik weet nog niet van te voren hoe het gaat worden.
Dus ik vrees voor u allen dat u maar gewoon moet gaan lezen!
Misschien misschien miscchien.
Wordt het dan allemaal iets duidelijker.
Dus Enjoy.!















(voorproefje..)



BEGIN

Okee, laten we beginnen bij het begin.
Er leefde eens een Mariska.
Haar haar groeide uit haar hoofd!
Steeds langer en langer.
En het was al best wel lang.












Nouwjaa ongeveer.

Dus. Ja.
Totdat die zelfde Mariska met een insane plan kwam,:
Het moest anders,!
Anderser en het meest nog wel Anderst!
Niet Amberst.
Dus niet kaal.
Maar wel iets in die richting.

Asymmetrisch zou het gaan worden.
Mariska had al helemaal in haar hoofd hoe het moest.













Goed, dan heb je dat allemaal gehad.
En dan bereik je een hoger level van moeilijkheden.
Namelijk de Kapper bellen!

"Hallo u spreekt met Iemand van People Behind The Mirror, hoe kan ik u helpen?"


Goed, zelfs dat heb ik afgehandeld.
De bewuste datum zou worden:

09-03-2007 14:45 at People Behind The Mirror.


De bewuste dag was aangebroken,
En ik mocht mezelf gelukkig prijzen met een
Misha en een Jelmer die mij mentaal hebben gesupport.
"Aaaahw! Wordt het niet te kort!?"
"Oooohw helllupp!"

Nee grapje, zo ging het niet.

Maar ze waren er wel.
Dat was ook wel fijn.

Goed. Houd u vast.
Hier komen wat foto's en filmpjes.

Liefs.,
Kale Mariska




Uuhw Tjaa. Zo was het eerst. Lang., aahw. Het was Lang!





Daar zit je dan. In een Huge witte stoel, best wel fijn.
En je haar word gewassen, en je krijgt een Hoofdhuid Massage. Poe hee.






Hypnotized in de kappersstoel. Mn haar was nogsteeds gewoon Lang ja.





Zie hier, De laatste geknipknap in mijn haar.


Jaja, zozo. Niet helemaal als mijn Idee. (zie boven aan..) Maar goed, het is wel anders!

Missie Geslaagd.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

woowie
dat is een ingrijpende verandering
ben heel benieuwd om het morgen te aanschouwen

je had wel goeie support meegenomen inderdaad.
nou tot morgen, ik zal het zien.

j

Anoniem zei

tot zover het nu zichtbaar is;
GAAF!!
:)

Lydia zei

hee mariska!

wow eht is zo mooi!
en cool
en hip.

voor zover ik kan zien net zo als marjolein ze i
( kom je morgen op school met een kaal hoofd.. )

leifs
ltydia

Anoniem zei

Eej Mariska!!

Tis in het echt ook superrtof!! :D
(H)

xx

MARIS KAAS? zei

Whaha cewle Marjolein ook!
Dikke aanval deze morge op school..

Ik wen al steeds meer aan mn haar!
Fijn.