maandag 30 oktober 2006

Lekker Gewoon.


Even een mini verhaal van mij.
Ik wil al mijn trouwe fans bedanken.
(Die mensen die reacties geven, Danku Danku!
Jullie zijn de beste! ;))

Nu moet ik alleen nog even kwijt;
Let eens op de kleine dingen.
Op die 5 mintuen dat je nog in bed kan liggen s'ochtends,
Op die ene mooie wolk die langs komt drijven.
Op een vogeltje dat rondfladderd.
Op iemand die een mooie opmerking maakt.
Op iets gaafs dat je leest.
Of op de mensen om je heen, gewoon in wat ze doen.

Geniet ervan!
Dat is mijn tip voor vandaag.

Genietend is het leven een stuk aangenamer en
Ook Zoo Mooi!

Leef in Vrede,
Mariska

13 opmerkingen:

Lydia zei

mariska je bent lief

Marjolein zei

ik zag gister een olifantenwolk :) <3

Jeroen zei

wie weet ;) ik ken annefrouk, en vanaf haar ben ik hier terecht gekomen.. vandaar de post

have a nice life!!

Lydia zei

hoi mariska
niet dood gaan
lydia

Lydia zei

hoi mariska,
ik lees net dat je niet weet hoe je titel in moet voeren.
gewoon door bovenaan je tekst bij titel iets in te voeren

goef,
lydia

MARIS KAAS? zei

Ohw Heilige-Atman-Bezittende-Lydia!

Danku voor uwe tip.
Ik vrees alleen dat ik nooit zo'n schermpje zie. Miss doe ik alles een btje anders en appart.
Maarja, daar is een Brahman ook voor hea! Ofzo. Pas maar op, want het is overal!

MARIS KAAS? zei

Jaa lag maar!
Maar pas op,
Je weet maar nooit.

Wat weet je nooit?
Ja veel weet ik nooit.
Iemand zei eens,
(Ik zou niet weten wie,
Geef een gil als het privaci schennis is,.) maar, iemand zei eens:

Het is beter, om niks te weten, Dan te weten wat je niet weet.

(GedachtenEngergieOppepper!)
??

Marjolein zei

Het is beter iets niet te hebben, dan het te hebben en het gelijk weer kwijt te zijn...
nog zoiets :)
klopt wel...

En nu MOET ik leren, anders wordt dit echt n probleem bij mij

xxx

Lydia zei

jongens! meiden!
wij zijn christenen! geen hondoes! dus weg al die rotbeeldjes! of naampjes! allemaal rotzooi!let niet op mijn uitroeptekens! ik ben gewoon geschokt! we kunnen het dan nog beter over prionen, elektroinen, ionen, neutrojen en al die zooi hebben! die hebben nog meer zin dat atman!! of wat het ook is!
k wil er niets meer over hren!
ik meen het!
anders schop ik julie uit mijn fanclub!
behalve de contrubutie, die zblijft!
ldia~!

Lydia zei

sorry,m
ik weet niet wat me bezielde..

Lydia zei

owja
die Ohw Heilige-Atman-Bezittende-Lydia! mag je erin houden:D
sorry dat ik je lastigval
ik heb gewopon niets betrs te doen
dag

ide zei

dus..

een horde wazigheid.



vethip!
ik doe mee!



wel beetje fout dat ik al een tijdte hier niest meer gepost heb...
fout fout..
and i am not zo prout :P
maar ide heeft hyvess ondetk maar dit blijft fijner..
ehm tja ik gaat even .. want ik hbe de post hier boven ngo niet gelzen..
tot daar

ide zei

weetje...
iets wat we wel heel erg samen hebben is volgens mij genieten =)

genieten is fijn, en bij deze doe ik het ook om jou!
je bent super mirs !!