woensdag 18 oktober 2006

Weten jullie,
Ik vind blogspot wel een btje raar hoa.
Ik weet niet eens hoe ik een titel geef aan een verhaaltje (a)
Maar dat ligt waarschijnlijk aan mij ;)

Mijn verhaalte voor vandaag heet:
Geniet!

Jaa, geniet.
Want genieten is heel fijn en gezond.
Neem mij nou vandaag:

Kom je thuis van school.
Wat is er dan fijn dan:
Komtie dan, houd u vast,,

Met een bak 'Ben en Jerry's',
Een nieuw tijdschrift,
En muziek in j oren,
Onder je dekbed te gaan liggen?



Sorry, maar ik weet egt niks beters te bedenken voor op zo'n koude dag.
Whaha,. tja,. weetje,.

Heb jij een ander idee, ben je het niet met me eens, of wil je gewoon iets kwijt?
Dan mag je dat lekker melden!
Wieweet doe ik er nog eens iets mee,..
Whaha ja dat zou fijn zijn!
Dus, doe jullie best!

Koeskoes van;
Mariska Madelon.
Luchtbalon.

(tjaa)

1 opmerking:

Annefrouk zei

oeoeoeoeh, genieten kan volgens mij niet meer dan als je deze dingen doet!
echt te relaxed klinkt dit.
alleen ik vind de smaak cookies half baked met brownie toch het lekkerste=)