donderdag 9 november 2006

Daar zit je dan.
Je hebt nog steeds geen idee waar je je titel
van je verhaal in moet vullen,
En je weet, dat je nog 3 toetsen moet leren.
Wat trouwes de nieuwste vorm van executie is.
Nouwja, wat doe je dan?
Ja precies, gewoon maar wat schrijven.
Typen, jij je zin. Of jullie, kan ook.

Gister had ik audities voor KIA dansen.
Das van Youth For Christ, en tja, ze dansen dus ook!
Ik met de trein in het pikkedonker naar Arnhem Velperpoort.
(Tjaa, twas rond 18uur,. maar wel donker!)

Uiteindelijk kom ik, door hopeloze vertraging,
treinen missen en rare mensjes,.
Kom ik om 18:45 aan in Arnhem Velperpoort!
Fijn daar zegg, hanggroepjongeren, ongure typetjes,
Gelukkig wachtte er een groep van 10 meiden op mij.
Yeahw ik had mn persoonlijke ophaal service!

Maar oke, ik praat over niks.
Heb daar 2 uur gedanst, wat hardstikke fijn.
Aardige mensen, leuke muziek, lekker gedanst.

En zondag komt de uitslag!
Spanning en Sensatie mensen!

Nouwja, ik ga me verdiepen in Lysosomen,
Endoplasmatisch Reticulum en het Golgi systeem/apparaat!
Fijn Biologie. Iedereen bestaat eruit. :)

Leef gezond en in Voorspoed.
Mrisska




Trouwens!
Ik schijf een verhaal,
Ja das heel fijn.
Over onze vriend Joggem.
Joggem?
Jaaa okee je bent mariska of je bent het niet,
Als iemand behoefte heeft om een hoofdstuk te schrijven,
Een dialoog of whatever,
Gewoon even posten, en het komt erin!
Achtergrond informatie: Joggem is een Kikker!
Ja en hij is heel avontuurlijk of course,
ander zou het een saai verhaal worden..
En het verhaal begint op een uber Warme dag in d zomer.
(Want het begin bestaat al)
Als mn verhaal af is komt het fijn op d site.
Schrijf schrijf schrijf dus allemaal!
Want zonder jullie hulp word het natuurlijk niks.
(slijm slijm, maar wel goed bedoelt!)


(maak kennis met joggem)

7 opmerkingen:

Lydia zei

hahaha mariska!

biologie is ook en moord!
ik hoop zo dat je doorbent met die dansgedoe:) kan iegenlijk niet missen natuurlijk

nou dat verhaaltje over joggem spreekt me wel aan. wist je dat de boer bij boer zoekt vrouw ook jochem hetten>( ja daar kijk ik naar)
maar goed, alle aapjes in een zakje ik begin mar eens:)

joggem is een kikker. en ook kikkers hebben gevoelens. want op een dag ziet ie een ongelofelijk mooi kikkermeisje rond hupsen. dol van verliefd heid is joggem van plan om die mooie kikkerprinses( want dat was ze)binnen te halen zoals ze dat noemen. mar dat was helemaal neit zo gemakkelijk! de prinses die werd vastgehouden in een vijver, zodat ze op een dag zou trouwen met een rjke, dikke, kikkerachtigmakende kikker .
maar joggem wilde dat niet, en hij dacht dat de prinses dat ook helemaal niet leuk vond.
dus ging hij naar het mooiste plekje aan de vijver om met de koning te praten. wat moest joggem doen om de prinses hem eigen te maken?
dat horen jullie van iemand anders:D

nou, reuzespannend, al zeg ik het zelf
groet,lydia

MARIS KAAS? zei

Yeahw Lydia!
You Rock!
Mag ik 2x lid worden
Van j fanclub?

Marjolein zei

Maar die boer bij boer zoekt vrouw heet jochUm, bah

Maar Joggem...
<3333

Nu kan ik niet zo boeiend schrijven, dus dat laat ik aan lydia over :)

Khoop heel hard voor je dat je door bent!!

ide zei

joggum voelde zich diep betreurt. hij iwst het gewoon niet meer, na lnag lnag panieken denken en huilebuilen kwam hij om een idee!
hij dacht als ik nou eens zorg dat ik vrienden word met de big ugley frog!
maarjah je kan niet zomaar even vriendje worden met een helgrote lelijke kikker. mebe moet ik maar is gaan kijken wat zijn hobbys zijn dacht joggum.
joggum licht op zijn bolle kikker buikje tussen de struikjes al de heledag de grote kikker te bespieden en alles wat hij doet schrijft hij op, om zo presies te weten te komen waar de kikker van houdt. maar hij heeft zoo een groot lijstje aan ehet eind van de dag dat hij gewoon niet weet wat nou de echte hobby is van de lelijke kikker , want hij heeft zoveel gedaan. hier een kijkje in het hobby lijstje:

kikker teennagelsbijten,
kikkertong rekken,
verspringen,
kwakken in het kki ka kikkerkoor,
wangblasen
andere wangblazen
een combi van wangblazen en tongrekken.
vliegjes tellen.
vruitvliegjes bestuderen
kikker geld tellen
kikker geld uitgeven,
kikker baardjes verven.
naar vieze blote kikkerinntjes kijken op het kikkernet en nog veel veel meer.

maar nu wist joggum dus niet hoe hij zich moest verdiepen in een hobby en zo bevriend kon worden.
dus hij dacht weetje wat! als ik een echte joggumben dan sta ik op voor mijn geliefde ! ik waag mijn leven! niets mij aan passen! nee niet ! niet nee ! helmaal niet! ik ga gewoon keihard dat kikkerinntje redeen en vet gelukkig worden ! jah ! echt wel ! en ik ga gewoon trouwen en blij worden! en joggum werd zo enthosiast dat hij dit allemaal vanuit de bosjes scheeuwde en helmala niet door hat dat iedereen hem kon horen..
..
jah en toen ?
toen ? jep je raad het al..
2 stoere grote kikker stonden voor hem.
kom maar mee klein kikkertje, ik weet niet wat je allemaal fantaseert over onze kikker baas en zijn toekomste kikker vrouw maar je bevindt zich op het gebiet van onze baas dus we sluiten je op..
en zo gezecht zo gedaan.
daar zat hij dan ..
het enige wat hij nog kon doen was zijn recoor wang uit rekken verbeteren.


dus.. hoe komt hij er nou uit ?
dat weetk ook niet

mensen julie zijn top..
kheb zin in morghu aaf hiephoi ode aan de vrienden en vriendinnen

MARIS KAAS? zei

Mensen,
Jullie zijn Top!
Yeahw,
Zo krijgt Joggem wel een heel
INTERESANT
Leven!
Whaha coowl..
Even bdenken hoe Joggem daar weer wegkomt.
Hij heeft vast nog wel handige vrienden ergends..

Annefrouk zei

tja..hoe komt ie eruit?
door 'help!' te roepen, tot zijn kikkerprinsesje het hoort ofzo?!

haha, nee dat is niet spannend genoeg natuurlijk.
maken jullie het maar af, zo te zien hebben jullie meer fantasie dan ik=)

hee jullie zijn gaaf allemaal!
tot snel,
Annefrouk

veel plezier bij club=) ide heeft een geniaal plan;)!

Lydia zei

oke
ik schrijf wel verder.

joggem schreeuwt dus heel hard''help!'maar het heeft hneit veel zin. na wel 3 keer het wangtrekkenrecord verbeterd te hebben (mar niemand wist dat, omdat niemand hem kon zien). om wel het bewijs te leveren maakte hij foto's. en toen , plotseling wist joggem hoe hij zichzelf uit die verschrikkelijke kerker kon krijgen. hij maakte een foto van hem die doodwas ( hij deed alsof) ( hij had een timer ja) en na 3 dagen kwam de controlepost langs. hij had de foto voor het raampje gehangen. en die domme kikker toch, hij dacht serieus dat joggem dod was en deed de deur open. daar had joggem natuurlijk wel op gerekend en gaf de big kikker een plak met zijn tong. en zo kwam joggem vrij! hij schreeuwde het uit!
totdat er een andere kikkeraan kwam om te vragen of hij wat zachter kon zijm. toen hield hij op en ging opweg naar dutsland, want hij hda vernomen dat ze daar aan de missfrog verkiezingen meedeed. misschien kon hij door meetedoen vrienden worden met de kikkervriendinnetjes en zo heeel veel over stella( zo heette het kikkerprinsjesje) te weten komen. zo gezecht zo gedaan. hij nam zijn pruik mee( die heeft ie altijd in zijn zak zitten;))en maakte zich klaar als vrouw. gelukkig kon hij nog wel die ene knappe kikkerinnejte vermoorden om nog mee te kunnen doen.

nou ide, ga maar verder
kus
lydia