maandag 16 oktober 2006

Het was op een mooie, maar koude maandag-dag.
Het begon al goed die dag.
De wekker die veelste vroeg afliep.
De mariska die gewoon weer in slaap viel.
Het beloofde dus een prachtige dag te worden!

Om 9.00 uur zat mariska in de cinemec.
Nu zullen de meeste van jullie zich afvragen waarom.
Waarom zit je in de cinemec op een doordeweekse schooldag?
Tjaa, lang verhaal, maar het komt allemaal neer op:
.Film over klimaatsverprutsing door ons mensen.
Ja, twas best indrukwekkend hoor!
Als je het over het vermogen bezit om,
Terwijl je helemaal vooraan zit,.
Dus lekker omhoog starend,
Ook nog eens op te letten,
Terwijl de halfe zaal rondloopt,
En muziekjes luisterd,
En het nodig vind om, om de 2 zinnen een luid applaus te geven!
(Nog bedankt voor jullie enthausiasme!)

Poeh, wat hebben we ons toch weer ge-ergerd,.
Ik zei toch al,
Het beloofde een mooie dag te worden.

Maar ach, na de geweldige film nog maar:
3 Verkorte les-uurtjes op school.
Is dat fijn of is dat fijn? :)
Jaa niet vervelend dus.

Maar denk maar niet dat je daarna naar huis mag!
Nee, oh nee!
Dan mag je nog prinses-heerlijk,
Welgeteld van 14:45 tot 17:15 gaan dansen.
Dat IS vermoeiend.
Poeh.
Dus. Ja dus.
Nu ben ik vermoeit,
Een stapel huiswerk wacht op mij.
En ik hang prinses-heerlijk de puber uit.
Door al dat huiswerk te negeren dus.

Ik hoop dat ik jullie met dit prachtige verhaal zeer geintrigreert heb!
Dat woord weet ik niet eens te schrijven,
Maar het is nederlands, ik weet het cker.

Bedankt voor het opofferen van al jullie kostbare tijd!
En tja, berichtjes zijn altijd fijn.
Vooral omdat dit mn 1ste verhaal is, om mijn blog te openen!
Yeahw!

Ik bedenk me opeens, eigelijk moet ik een feestje houden voor mijn blog..
Punt. Komma, Vraagteken?
Laat maar zitten.

Geniet van het leven,
van Vogeltjes en Vallend gebladerte!
Jaa, het leven kan wel mooi zijn! :)

Mariska

Geen opmerkingen: