donderdag 26 oktober 2006

Hallo iedereen die hier kijkt!
Niemand dus,.
Maar dat maakt niet zo veel uit.
Eigelijk is het wel fijn om gewoon je gedachten hun gangetje te laten gaan.
En gewoon maar te schrijven.
Typen, okee okee.

Nou nu mijn verhaal.
Ik was deze week namelijk in frankrijk!
Yeahw egt super was dat.
We zaten in Maisonselle en Gattiner (zoietsz, tis ook gewoon veel te lange naam!)
Vlak in de buurt van Fontaine Bleau, en Nemours.
Zegt jullie waarschijnlijk helemaal niets.
Okee, we zaten 1 uur van Parijs. :)

Ik was gezellig met Misha, Francesco, Sanna en Anouk meegereist.
Dik gezellig natuurlijk met Kiekeboe, een Radio op schoot, heel veel tassen en veel eten.
Na een uur of 7 reizen kwamen we aan bij ons superdeluxe Huisje!
Yeahw, we zijn wel luxe.

Even wat kernwoorden:
-Suikerbieten,
-Star Academie (leuk op tv)
-Gepropt in een twijfelaar
-Veel stokbroden
-Natuurlijk geklommen,.
-Parijs! 1 Dagje geshopt.
-Uit eten in een iets wat leeg restaurant
-Tomtom Systemen die je de weg wijzen!
-Keer om Alstublieft!

Nouwjaa en nog veel meer!
Het was dus gewoon super gaaf.
Foto's komen nog wel.
Miss ook een geweldig filmpje van ene Mariska op een Rots?

Ik zie wel.
Weetje,.
Als je hier kijkt mag je best een bericht achterlaten..
Anders lijk iik zo vriendloos,.
Maar ach, miss ben ik dat ook ;)

Geniet van Zonnestralen, Waterijs en Gave Muziekjes!
Mariska

6 opmerkingen:

ide zei

wat een hip plaatje heb je voor je acount :P

Lydia zei

hee mariska!
coole site zeg!
leuk verhaal. lekker kort ( ja dat is van de reclame van de algemene bijsluiter, maar dat maakt niet uit:))
nou, t klinkt om jaloers van te woren:)
groet,l ydia

Marjolein zei

:O
Dit ontdek ik nu pas, jouw blogspot :O
K schaam me diep, mja

Klinkt als een echt te fantastische vakantie!!

xx

Annefrouk zei

haha. ik ontdek ook nu pas je blog.
wat een leuke schrijfstijle heb je toch weer;).
dat leest zo leuk.
maar ik snap t niet meer..
ik hoorde van ide dat je naar Rome ging.. toch? en nu Frankrijk?
hmm.
geniet van je laatste vrije dagje, morgen!
kusje, an

Jeroen zei

cool.. :P;)

Lydia zei

chill he
lydia