donderdag 12 juli 2007

Woeeshh!


"En daar gaat ze weer hoor mensen!
SuperMari-ska is op weg naar een nieuw avontuur.
Laten we eens kijken wat ze de laatste tijd allemaal beleefd heeft.."


Aanschouw hier mijn lieve opa! Hij vierde afgelopen zaterdag zijn 80e verjaardag! Woooohw. Ja goed van hem hea. Hij wordt al oud! Versiert met hele mooie slingers zoals je wel ziet, hebben we deze dag geviert ergens bij Hoekelum. Het was super super gezellig! Met neefjes gekletst, met nichtjes gedanst, met mini-neefjes gespeeld.















Zie hier mijn op 1 na ministe neefje.


Wat een schatje hea!
Het is die kleine, want die anders is mijn
minder-mini ome Ed.
Hij is nameljik nogal groot dus.












----------------------------------------------------------------------


Goed. Toen ben ik bijvoorbeeld maandag naar de kapper geweest!

Ik wist niet zo goed wat ik ermee wou.
Eigeljik wou ik het achter kort, en voor lang.
Maar dat mocht niet van de kapster.
We hebben gevochten, geschreeuwd, gegilt.
Maar niets hielp.
Ze bleef bij haar besluit dat het niet kon.
Dus dan maar een ander kapsel.
Ze wist nog wel iets leuks met asymmetrie.
(Jaa dat kennen we al)
En met een driehoek....
Hummm.
Ik snapte er niks van, en liet haar maar haar gang gaan.

Resultaat: Half mezelf, half mijn moeders kapsel dus. Tjaaa.
Foto:


Ja duideljik hea...
Zucht sorry folks.
Maar het is zo lastig om goed op de foto te krijgen!
Vielleicht moet je gewoon langs komen.
Tussen 9:30 en 23:00 rusten mariska en haar haar.
Dus het beste kan je langs komen tussen 0:30 en 3:00.
Cadeautjes zijn altijd welkom.
Hoewel we wel allergies zijn voor verse Annanas.
En voor Kiwi's.
Ookal ruikt haar daar soms naar.
Ofzo..... Oke!



-------------------------------------------------------------------------



Lange post hea?
Sorry folks.
Het spijt me, over and over again.

Gister oppassen bij Malie-kids!
Och wat prachtig was dat.
De meisjes lagen al in bed.
Tog maar even hoi zeggen.
De oudste begon meteen te huilen.
Oeps!
Zo eng ben ik tog niet?
Maar na even gepraat te hebben met die enge oppas,


en je ouders er veilig naast was alles oke.
Whaha ze kon niet meer ophouden met praten!
Met moeite heb ik haar weer in haar bedje gekregen :)

En het jongste kind?
Oh, die draaide zich om, mompelde wat en ging weer lekker slapen :)
En die avond heb ik gebruikt om eens 175 blz te lezen!
Woohw goed van mij hea?
Vakantie = tijd om eiglejik weer eens een boek te lezen!
Als je schoolboeken niet meeteld..


En toen ik thuis kwam kon ik eiglejik niet stoppen met lezen.
Uiteindlejik om 1 uur naar bed gegaan.
En het boek?
Dat is nog niet eens uit!
Fijn, lekker doorlezen vandaag :)








---------------------------------------------------------------



Attentie:

Dit is misschien wel mijn laaste post in lange lange tijd.
Ik vertrek nameljik zaterdag naar Akkrum.
Daar ga ik fijn een weekje zeilen met Crossroads.
En daarna vertrek ik meteen voor 2 weken naar Frankrijk.
Dus:
Kaartjes kan je sturen naar Vondelingpark 87. 6716EM EDE.
En bellen kan niet. SMS wel.
Maar niet me gaan stalken met SMSjes hoeveel je me wel niet mist.
Want dat gaat mij weer geld kosten.
Behalfe als je dat de 1ste week doet...

Goed.
See you the 4th of August!
Dan ben ik weer fijn terug in dit koude JoggemLandje.
Kom allemaal maar langs dan ofzo.
Das wel gezellig.
Bladieblaablaa.












Liefs!
Mari-ska

1 opmerking:

Anoniem zei

zo jij dacht even ik geef al die mensen wat leesvoer voordat ik 3 weken niet meer kan schrijven, haha! Mooie wijze woorden gecomment heb je. Geniet van Akkrum en alle mensen, liefs!