zaterdag 21 juli 2007

Hea mensen!
Ik ben heel eventjes terug uit het geweldige Friesland.
Kben alleen egt te moe van Zeilkamp!
Voorbeeld:
Ik typte als username mariskaneel in ipv mariskabeekman.
Hoe sneu is dat!
En egt, tis geen gelul :p

Goed, morge 8h vertrek ik naar het zonnige Frankrijk!
Althans.
Dat hoop ik :)
Die zon dan, dat vertrekken doen we vast wel.

Even een kort samenvatting van het beste zeilkamp ooit:
20 deelnemers, 5 leiding. 5 polyvalkjes. 4 blauwe tenten en een grote.
Regen, zon, wind, regenboog, nat, warm, verbrand, half onderkoelt.
Fok aan, halstali, achtersteven, klauwval, landvast, stootwillen buiten boord!
Duckey, Ameli op piano, Pancakes, Knakwostenlied, Mannelied.
(Kijk ze staan, al die mannen zo geweldig. Knap en stoer, sexy man'lijk maar ook lief. Zo perfect, soms wordt het allemaal eventjes te veel. En bij hen zijn is dan alles wat ik wil.) ENZ.
Massages, ontbijd op bed, kuuroort, opblaasbadje, badeendjes, konijneneiland, bier, manlijke paaldansers, heel veel vreten, niet slapen, hakken, jumpen, zingen, schreeuwen, krekelen.

Kaboem Cing!
It was great!

Liefs voor het thuisfront.
Ik heb mn wangen verbrand.

Mariska,

1 opmerking:

Anoniem zei

Hee maris, ik krijg al helemaal de kriebels als ik dit lees, wou ik dat ik ook meegeweest was! Ik had je nog eensmsje gestuurd, alleen jammer genoeg op het verkeerde nummer! k ben benieuwd naar alle verhalen van dit jaar!
liefs Nadine