maandag 11 december 2006

GENOEG JOGGEM..!
WEG MET HEM..!
.
.
.
.
.
.
.
Die secondes kregen jullie om over de schrik heen te komen.
Nu nadere uitleg:
We hoeven niet per see te stoppen met Joggem hoar..
Maar ik wou gewoon mijn verjaardagsverhaal kwijtt. :)
Dus,. goedgekeurt?
Mooi! Let op, komt het hea!.

Mijn verjaardag.!
Nouww opzich ben ik pas morge (12Dec) Jarig.
Maar ik vond het wel origineel om dat op Vrijdag al t vieren!
Dus nodigde ik een kudde gave mensen uit.
Om de boel eens op zijn kop te zetten.
Het was allemaal erg geslaagd al zeg ik het zelf!
Laat mij eens kijken of ik een stel foto's kan posten :).
Ik houd van jullie mensen!
Zonder mensen zouden alle foto's ietswat leeg zijn..
Dus ben ik blij dat mensen bestaan.!
Want nee, de foto's zijn niet egt leeg. :)

Kuss& Liefs& Mariska.





Zie hier de Woonkamer. V.L.N.R. Rianne, Nienke, Lida, Caroline, Pim, Peternille.

Een heel Kunstig genomen foto. Ide En Lydia dus.. En tja wat zall ik zeggen? Mooi hoorr.

Herken Hier een Mariska in. En Meerdere andere Mensen. En uuhw. Amstell. SluikReclame!


Nu gaat mariska naar school.
Dus andere foto's houden jullie tegoed.
Als ik er aan denk zet ik ze vanmiddag er nog op.
11-12-06 dus.

See you Later.

Haa zie mij daar weer!
Ik ga verder met foto's Showen.
Enjoy ze heaa.

Jaa fijn SpiegelsS! En Jeroen is ook fijnn. :)

Jaa twas lekker vol. :)


Nogg meer gave mensen!! :)

5 opmerkingen:

ide zei

nice, fijne foto's
beetje jammer dat jij weer zo nodig weer iets wat anders op de fot moet staan mris.. :P

foto.. zo dat is het woord.

ik kan het wel..
het was fijn op naar morghu

Marjolein zei

het was echt tof mariska :)
heerlijke foto's ook :)

Fijne verjaardag morgen!!(K)

Lydia zei

hoi
ik vind dit een goed idee.
joggem kan wel 2erang zijn.
jj bent veel belangrijker.
en ook de foto's.
zit nu fijn met maaike in de mediateek Brightfm te luisteren 2 tussenuren en een pauze te vieren. maaike valt steeds bijna in slaap/ dat doet e altijd eigenlijk. best facinerend:) ik voel me dan zo'n moedertje als zxe weer op mijn schouder ofzo meot leunen:)
ze is best stattig:)
nou, ik vond je verjaardag best wel heel gaaf:)
die laatste of enalaatste foto, ben ik daar nou aan het vechten met ide??(A)
doeg
lydia

MARIS KAAS? zei

Whaha maaike is cewl!
En uuhw. Jij en Ide deden jullie haar hea. Remember? ;)

Yeahw vanaf nu kan iedereen posten op mn blog! Ik ben zo goed bezig ;)

Annefrouk zei

vet diddle!