woensdag 20 december 2006

Fijne mensen. !
Wees gegroet.
Daar ben ik weer..


Dit keer niet egt met een verhaal.
Meer een verzoek.!
Oehw Spannend.

Mariska zat thuis.
En ze dacht;
Kom!
Kom?
Ja ze dacht kom,
Laat ik eens iets crea bea's gaan doen.
Dus dan kijk je in alle kasten van het huis.
En dan kom j stof tegen.
En uuhw. knopen.
Opvul spul. En draad, schaar.
Zoiets, dat was het.

Toen creerde ik het "Iets"
Maar het heeft nog geen naam.
Zijn hoofd ligt ook nog open.
En ik vraag me af of hij haar moet hebben.

Oke.
Vraag 1)
Hartvormig hoofd? ^
Of een Vierkant hoofd? ^


Vraag 2) Moet "Iets" haar?
Vraag 3) En hoe moet "Iets" heten?

(Ik dacht al aan; )
(Joep. )
(Piet. )
(Tjib. )
(Henk. )
(Kees. )
(Hassan. )
(???)
(Ik weet het ook niet meer.)

Degene die het gaafst antwoord die uuhw.
Krijgt kerstkransjes!
Aahw. Wel de lekkere natuurlijk.
Maar. Niet anonym antwoorden!
Geef tenmindste een naam op.

Ha! Succes.
Mariska & "Iets"



Bij een reactie vul graag dit formulier in
Copieren en plakken in venster;

Naam:
Huisnummer:
Lievelingsletter:
Antwoord vraag 1:
Antwoord vraag 2:
Antwoord vraag 3:
Vraag die ik altijd aan mariska wilde stellen:

Bij voorbaad Dank

21 opmerkingen:

Anoniem zei

Naam: Esmiralda
Huisnummer: 42,8
Lievelingsletter: 8 doh ;)
Antwoord vraag 1: JA!! zeer zeker (L)
Antwoord vraag 2: nou euh.. wel paars of fell-roze ofzo; hij heeft nog zo weinig kleur
Antwoord vraag 3: Nou; Iki is al bezet dus "het Iets" lijkt me zeer geschikt
Vraag die ik altijd aan mariska wilde stellen: Waarom is de lucht blauw..?

Anoniem zei

Jobb!
Weetje. 8 is geen letter.
En j gaat dus voor het hartvormige hoofd?
Iki..
Whaha nouw w houden het op het iets!
Dank!

Anoniem zei

OHw. D lucht is Trws blauw omdat eendjes geel zijn. Blauw met geel maakt samen groen. Gras is groen. :)

ide zei

naam:IDE!!
Huisnummer: 14
lievelings letter.. P
1: beterwel 4kant!
2: lets geef hem een emo lok :P
3: noem hem sopka,,, of ehm.. snup ( famile van wup en blup )

lets win de kerst krasjes yeah (H)

Anoniem zei

Ide, waar is j vraag! :p
Anders maak j geen kans hea..

ide zei

whoeps... (A)

nou komt ie dan hea..

warom o warom mariska komt het tog dat......

het leven bestaat uit: genieten , blij zijn. boos zijn , rennen tekenen rollen eten gegetenworden oppassen haar kammen vakkenvullen, puntslijpen, fietsen, rillen,drillen schillen pillenslikken. baanen pakken, drinken zuipen kotsen uit je raam hangen , vallen op staan schommelen blaadjes vangen vetersstrikken, voetbalhaten, muziek luisteren nog meer genieten muziek maken. slapen pitten pogo'en. reizen , baren, je hoofd stoten. appelsschillen. appels plukken. typen. douchen wassen, kerst kransjes eten. leuke mensen ontmoeten.. stomme mensen ontmoeten. baard scheren baard knippen. nog meer genieten.. patat bakken.. frietuurvet weggooien. ketten klieren klooien. lepels wassen vorken boenen schoenen kopen. en fijne mensen ??

mijn vraag dus (A)

Anoniem zei

Omdat je als mens zo veel mogelijk mee wilt maken en zo veel mogelijk probeert te genieten van al die meegemaakte situaties?

Och weetje ide.
Mooie vraag!

Wat een spannende competitie hier hea!

Miss trws ook omdat ik van j houd (a)

ide zei

YEAH YEAH !! IDE WILT WINNE!!!

og eigelijk heb ik stiekum al een beetje gewonne (a)

Anoniem zei

Naam:mijn naam is Marinus:D
Huisnummer:24
Lievelingsletter:c
Antwoord vraag 1:Hartvormig :D
Antwoord vraag 2:haar tja ik zou natuurlijk gaan voor krullen maar ik weet niet of dat medisch mogelijk is misschien moet ie eerst in de puberteit zitten. succes als je het van plan ben
Antwoord vraag 3:tja dat ding moet ook een naam wat dacht van van Curles als die krullen krijgt:P
Vraag die ik altijd aan mariska wilde stellen: um hoe kom je aan dat steile haar (A)

Anoniem zei

antwoord aan marinus

Pijnlijk dat j ernaar vraagt.
Eens lang geleden was er een dag.
Ik werd met haast naar buiten gedwongen. En toen ben ik mijn krullen vergeten. Dus zou ik voor eeuwig met stijl haar moeten leven!
Tjaa. ?
(tis al laat, 23:53)

Verder heb j mooi antwoord gegeven!

Annefrouk zei

Naam: Annefroukje
Huisnummer: 81
Lievelingsletter: A
Antwoord vraag 1: hartjesvormig!
Antwoord vraag 2: kaal
Antwoord vraag 3: fatima
Vraag die ik altijd aan mariska wilde stellen: wat zijn je positieve kanten?

(of is dit te serieus?)

Anoniem zei

Humm Annefrouk.
Hoe sarcastisch was die laatste vraag van jou!?

Marjolein zei

Naam: Marjolein
Huisnummer: 8 (H)
Lievelingsletter: M...? (marjolein, marinus, mariska, misha... :P)
Antwoord vraag 1: Hartje
Antwoord vraag 2: Lang leve het kale leven :)
Antwoord vraag 3:
Vraag die ik altijd aan mariska wilde stellen: Waaaaarrrom, heb jij hét oranje kerstkransje opgegeten? (A)

Marjolein zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Marjolein zei

*testnieuwplaatje(A)*

Marjolein zei

Oeii, vergeten de naam te vertellen...
Noem het iets;
Loes
Jip
Floris
Sofie
Nienke
Steff
Zoiets?

Anoniem zei

Ahw Marjolein!
De vraag die mij zo veel pijn doet.
Ik denk dat ik gewoon heel hongerig wass. En die kerstkransjes.. Ahw z zijn hemels!

(ps: In ons huis leeft al een jip (a) Het is de vogel in de tuin :))

MARIS KAAS? zei

Uuhw Weten jullie wat!
Aangezien het vandaag kerst is.
Vind ik dat iedereen gewonnen heeft die gereageert heeft op mn iets. Hij krijgt een hartvormig hoofd en word haarloos. De naam daar ben ik nog niet uit. Miss blijft hij wel gewoon iets heten :)
Dus uhw. Als j vind dat je het verdient moet j maar snel een keer kerstkransjes komen eten! En als die niet meer bestaan gaan we door op de olibollen :)

@
At.
Et.
Whatever.

Anoniem zei

GEWONNEN :D
altijd gezellig, met heel veel mensen winnen :)
Mrisz, ik kom wel kerstkransjes eten als ik mn ovenwanten kom halen, ja?:P
haha
Fijne kerst!! :)




*Check mijn site (H) (A)

ide zei

jammer....



erg erg jammmer

warom hard vormig?!?!

4kant is cool!!

jammer.

erg jammer

Lydia zei

whm,ik wil nog meedoen
Naam: lydia
Huisnummer: 46A
Lievelingsletter: o
Antwoord vraag 1: vierkant
Antwoord vraag 2: lydia dus:)
Antwoord vraag 3: krullen met een emolok:)
Vraag die ik altijd aan mariska wilde stellen: waarom heb je nooit sotm of vervleend of sjaggie of niet aargi, maar altijd leif:)

kus
lydia

anders heb ik vna daag ff 160 ewuro uitgegeven aan kleren:) ben echt trots.