zaterdag 16 december 2006

Groots nieuws..

Mariska heeft weer eens een ommekeer gemaakt in haar blogger-gebeuren.
Ten eerste; Nieuw plaatje!
Ik had zo veel gafe plaatjes. Maar steeds zijn ze te groot of de naam te lang!
Frustrerend. Maar nu heb ik dus aardbeienijs! Cker niet verkeerd. :)
(Alleen jammer dat het heel hard de verkeerde tijd van het jaar is..)

Ohwja en ten Tweede; Vanaf NU kan iedereen reageren op mijn domme verhaaltjes!
Want mariska heeft haar instellingen aangepast. Fijn om te doen Natuurlijk.


Gisteravond waren w in Arnhem!
skArnhem ookwel genaamt.
Fijn in de goudvishal was er een optreden,
Van de Palookas en van de Beatbusters.!
Fijn met Misha Hans Wesley en Ide op d trein.
Uuhw het heet dan wel goudvishal..
Maar twas meer een goudviskom.
Super gezellig dus!
Fijn muziek aangehoord,
Ietswat originele mensen aangezien,
Praatjes gemaakt met bandleden en gepiercte muntverkopers,
Lekker rondgehupst.
Twas super dus!

Tegenwoordig is het zaterdag.
23.19 ookwel.
Vandaag heb ik niet veel gedaan.
Fijn filmpjes op youtube gekeken.
(ik ben zo blij dat die het eindelijk doet!)
En aan mn poster frans gewerkt.
Zo die wordt mooi!
Ohwjaa. En onze keuken is verdwenen.
Maar das een klein detail..
Maandag komt de nieuwe.!
Als het goed is..
In iedergevall;
Nu lekt het fijn in onze keuken.
Vertrouw noooit op een bouwvakker!

Ik word nu aangestaart door een stonede Furby..
Mensen die niet Misha heten zullen nu denken dat ik gestoord ben.
Maarja.. Dan denken jullie dat maar. Geniet er van..
En geniet van andere dingen.
De kou,
Regen,
(we hopen op sneeuw..)
Kerstboomnaalden,
Oude cd'tjes en meer gave zooi!


Ik sluit af.
Je mag nu reageren.
Of je doet het niet.
Alles voor eigen verantwoordelijkheid.
Dat je het weet.

Ik wens een ieder van jullie het beste toe in je komende leven!
*Het beste.*

Mariska


(Nee dat ben ik niet, was het maar zo'n feest. Maar Snowboarden is zo gaaf! Egt verslavend..)

16 opmerkingen:

Anoniem zei

test

ide zei

wat een fijne post , leuk om te lezen..
en weetje ... lang leven de furbee van wie zou die tog geweest zijn ;)
dat jij nou iets bezit van ehm de fam van a3 :P

ch liebe dich kga even joggum lezen,,

Anoniem zei

ik rook dat ie van jou ws.
hij zag eruit alsof je er mee sliep. en door de kwijl helelmaal vies was geworden. ik zie het al helemaal voor me.
ik vind eht hee lgoed dat jeje hebt opengesteld voor de nietbloggerbezittende mensen. zij moeten zich ook kunnen uiten.
marinus heeft je laatste stukje van joggem voorgelezen. ik werd emotioneel van. hoevaak leest marinus voor haha,
nou goed.
ik he bweer een niets te doen en ga daarom maar een lange levenloze blogger posten.
weet je wat ik doe: ik schrijf gewoon mijn naam er niet onder en dan moet jij raden wie ik ben.
ik denk dat je het wel weet.
als je dat niet weet, dan spijt het me zeeer. dan zal ik je een tip geven.
ik wil je wel ontmoeten.
ik wil je wel zien.
dan kan ik met je praten.
zonder dat ik door de modder hoef te wroeten.
niet dat ik dat verdien.
nu ga ik naar mijn maten.

grote groete,
.....

Anoniem zei

hahaha, de felbegeerde furby <3

maar heeerlijk plaatje hoor :)

MARIS KAAS? zei

Uuhw.
Misschien weet ik niet wie je bent anonymous?
D tip was erg.. Handig?

ide zei

joB!?

Marjolein zei

LYDIAAAA :D
hahaha :)
je merkt het aan:
'eht hee lgoed'
'bweer'
en gewoon aan hoe ze schrijft :P

Maar lydia, we doen allemaal net alsof we jouw geheime identiteit niet hebben ontdekt en laten jou in de waan dat je anoniem bent hier :)(K)

Anoniem zei

haha
ik wist wel dat je het zou raden:)
heel goed.
ide hoe kom je bij job?
mafkaas.
nou goed.
lydia.

Lydia zei

wel raar dat julliehet niet eens merkte aan mijn gerijm.
maar goed.
ik zeur
de deur.
lyfia

MARIS KAAS? zei

Yeah Lydia!

J bent goed in geheime dentiteiten aannemen :p Wast leuk om voorgelezen t worden door Marinus? Whaha j bent cewl! En natuurlijk heel sterk. Poeh wat kunnen wij goed samen dansen! Egt gaaf.. :)

Anoniem zei

hahah
grapjas
lydia

Anoniem zei

jij bent hip.

ide zei

nou weetje liet..:

ik vind eht hee lgoed dat jeje hebt opengesteld voor de nietbloggerbezittende mensen

job bevat geen blogger ID en kon dus ook nooit zijn joggum posten

marinus heeft je laatste stukje van joggem voorgelezen. ik werd emotioneel van. hoevaak leest marinus voor haha,<

laaste keer dat ik job sprak was hij bij marinus..
dus..|\?

naja weetje ik ben ook maar een mens :P

Anoniem zei

haha, dat rijm had ik nog niet eens gemerkt
geniaal kind (L)

Maar mrisz, ben je nog misselijk? :O:P
haha :)

Anoniem zei

welk een schattige conversatie

jullie moeten niet zo gemeen doen tegen ide hr.. hij zei gewoon wat hij dacht en ide, ik kan het me voorstellen hoor. als ik niet beter wist had ik dat ook gedacht...

(\/)
( '')
c(")(")

Anoniem zei

Konijn!