zondag 28 januari 2007

Weken lang zat ik te tobben.
En ik weet cker dat ik niet de eniste ben die dit probleem gehad heeft.


"Hoe ga ik mijn kamer verven!?"
Och, dramatisch.
Maar uiteindelijk, had ik toch een ingeving!
Nouwjaa ingeving.
Ik heb zo mijn inspiratiebronnen gehad.
Maar na het een en ander aangepast te hebben;
Bestaat er nu een nieuw muurontwerp!
27-01-07
Gelukig hoefde ik deze klus niet in mijn eentje te klaren.
Ik ben om 10:00 begonnen met verfjes op de muur te gooien.
S'ochtends ben ik mentaal en fysiek bijgestaan door die Ellina en Petronella.
Ellen heeft mogelijk gemaakt dat de witte vakjes dan ook Perfect! zijn.
En Peternille heeft voor mij oranje rare zeer lastige rondjes gedaan.!

In den middag ben ik bijgestaan door de Hasj Allahn.
Nouwja,, Stiekem eigelijk gewoon door Lydia.
Hoewel je niet Gewoon Lydia kan zeggen.
Want nietmand is gewoon!

In den beginne.
Was mijn kamer groots, wit en leeg.
(okee dit is dan een nog eerder stadium)










Toen hadden we dus een Witte muur.
Met Blauw tape erop.
En vele potlood lijntjes.
(en een klein btje verf van Ell.)










Langzaam maar zeker,.
Begon het steeds meer te lijken.,
Op mijn ontwerp!










Druk aan het werk:;



Minder Druk aan het werk:;



Maar goed.
Al met Al een erg Geslaagde dag!
Om 21:30 waren we eindelijk klaar.
En erg trots natuurlijk!
Zie hier ons resultaat:

Dankuwel Hasj Allahn!
Ik ben nu heel blij en gelukkig met mijn Oranje Kamer.
Want oranje is heel opvrolijkend.
En warm.
Wat fijn is in de winter.
Nu nog even mijn Rondje Bedje regelen!
Ohwohw.
Wat is het leven tog mooi als j een kamer mag maken!

Liefs,
Geniet van j leven.!
En als j daar moeite mee hebt kan j me altijd om tips vragen ofzo.

Mariska

9 opmerkingen:

Anoniem zei

hee hakim
het was zoo cool om te doen
geen dank

Joab Michaƫl zei

nou.. oranje

ik zal je wat vertellen over oranje

oranje was de dochter van rood en geel. toen ze geboren werd, was het meteen al duidelijk: ze zou oranje heten. ze zag er namelijk erg oranje uit..
op 2-jarige leeftijd kon ze al licht vervormen (!)
maar... op een dag kwam de boze bruin.. hij was jaloers op oranje, omdat ze altijd zo vrolijk was. en, wat nog erger was, kleine meisjes gaven altijd de voorkeur aan de vrolijke oranje boven het statige bruin!
groen van jaloezie bedacht bruin dus een plan. maar.. tot grote vreugde van rood en geel kwam het vuur hen te hulp. het vuur ging zo hard branden dat bruin wel moest vluchten. maar door de hitte is oranje toen opgegaan in het vuur. het vuur kon haar nog vrijlaten maar er is voor altijd iets van haar achtergebleven.
en sindsdien is vuur oranje.. dit herinnerd nog altijd aan deze felle strijd, waar oranje als overwinnaar uit kwam.

goeie keus mrisz ;)

ide zei

weetje,.,. ozich is vur neit echt super oranje.. wat wel rbuinn i si mijn coffy... hoe schijrf je het eigelijk .. naja ..
alleen in mn cofie zit chocolade..
en dat is apaart.. ztijn nou ongeveer 1 miljoen ranzige bruine prutjes die bewegent drijven in mn coffy , mar lekker is het. well..

je kamer is cooll geworde maris.. ik zou aleen tog echt die ene grijze lijn door trekken.. is agaaf.. zonder ook maar tog iets minder gaaf :P
haha neej joh tis echt super gaaf.. respect voor de schilder kunsten van jij en de rest.. super ))

Marjolein zei

mriskaa, tis zooo mooi <3

MARIS KAAS? zei

Ik zeg altijd Koffie. Maar in het engels is het coffee tog? Maar goed. Lang leven Wienermelange met Kaneel! Geen kameel. Die zijn te harig.. Haren in je Koffee is niet lekker.

Maar goed.
Ik ben nu heel hard aan het twijfelen. Wel grijze streep, geen grijze streep. Ik wil natuurlijk geen ruzie met jou krijgen om een grijze streep ;;) Wie weet doe ik het nog wel. Verf genoeg. En het moet sowieso geverft worden!



Trws Job:
Ik wil het liefdesverhaal wel horen. Dus: Groen?

En Ide.. hoe zit nou het verhaal van het stapelbed en de bouwtekening dinges??

ide zei

haha
tja naja ons ikea stapelbed handleiding hebben we gewoon niet gevonden..
laat ik het houden op hele hele oude RSW herineringen :P

Anoniem zei

MOOI!

Lydia zei

time to update?
liefs ltdia

Anoniem zei

het wit doet het hem wel;)