zaterdag 20 januari 2007

Lieve Mensen

Aangezien ik nu wel begrepen heb dat jullie er niet van houden, om lange verhalen te lezen.
Hierbij een korter stukje.
Gewoon een HersenSpinsel ofzo.
Net club gehad.
We gingen btje spelletjes doen,
Praten en creatieve Creaties maken.
Fijn is dat.
Ik voel me goed.

Even een oproep.
Ik hoorde deze avond dat de 2e voorstelling van fame (zo goed als?) vol zit.
Op de vrijdag dus.
Als je nog kaartjes wilt hebben zul je dus of:
1. Heel snel moeten zijn!
2. Naar de donderdag moeten gaan.

Want: Iedereen moet natuurlijk wel komen kijken naar onze musical.
We zorgen wel even voor dat het in 3 weken opeens WEL leuk word :)
Goede hoop en vertrouwen hea.

http://www.junushoff.nl/
Daar de site om kaarten te bestellen.
Het beloofd een groots en dansrig spectakel te worden!
Komt dat zien. Komt ons zien. Komt ons horen. Ruiken.
Voelen en Proeven houden we achterwege.
Geloof ik..

Maar goed.
Dat moest ik even kwijt.
Ik hoop dat jullie mensen het kort genoeg vonden.

Einde.!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

zeg hee dus
dat filmpje van dat dansje wil nog niet heel erg maar laat ik nou net wél een filmpje hebben gemaakt van vrijdag, ereprijsdag. kijk maars =)
beter wel gewoon 2 uitverkochtte junushovven hebben!:)

dus
van judith

Lydia zei

hoi mariska,

ik vind lange verhaaltjes wel leuk hoor! wie heeft jou wijs gemaakt dat dat niet leuk is? een steryotyp zeker.

nou, cllub is ook vet cool:( met dat kaarsvet was heel gaaf.

groet lydia

ide zei

heej maris!

weetje.. opeens vondt mijn paps het ook heel belangerijk en cool om the komen kijken naar fame..
hij vondt het leuk omdat jij er ook in dansde en zowie zo vind hij musicals wel leuk.. dus naja okej cool.. I'll be there..
ga ik je lekker horen en zien.. ruiken ? kgeloof je wel als je zecht dat je hard danst oke? khoef je niet persee te ruiken..
en proeven en voelen... ehm gaat het dan alleen om jouw of de hele fame crew :P

haha ..
heej ik ga zo lekker mn pick-up ophalen.. how vetheid..

tot ooit ...
je bent super toll!

Marjolein zei

nooh, ze hadden voor vrijdag niet eens meer 3 plekken naast elkaar
dus ben ik dr maar donderdag (H)

Anoniem zei

alsof het zo'n straf is om op donderdag te komen marjolein;)

donderdag is debuut
dus spanning
technische fouten
en opperste concentratie

wordt gaaf toch=)

beter wel een grime-cursus krijgen als koor-elite:) hopen dat ik mee mag doen. beter wel het hoofd grimen van al die apen uit het koor en orkest. jaja.

(8) Ik bespeel je kwijnende hart..(8) (de tekst kan wel beter dus)