zaterdag 2 februari 2008

Waargebeurt..

Ik wil het wel!
Ik wil het niet.
Ik wil het tog wel!
Maar ik durf eigelijk niet.
Oh nee, nu heb ik het al gezegt.
Nu moet het wel!
Nee ik kan nog terug.
Ohoh, er wordt gebeld.
Wat moet ik zeggen?
Ik moet gewoon ja zeggen.
Ik zeg ja.
Ja!

En daar zit je dan.
Een paar dagen later.
Want je hebt ja gezegt.
En dan zit je daar aan vast.
Praten, praten.
Volgende afspraak.

Volgende afspraak, paar dagen later.
Spannend, zenuwen.
Gaat het goed?
Gaat het lukken?
Oh help dit loopt niet goed af!
Wacht, tog wel.
Dit loopt heel goed af.
Wouw!

Adrenaline pompt door je lichaam als je terug naar huis fietst.
Eigelijk blijf je de hele avond een btje raar en trillerig.
Van opluchting, en blij zijn!
Het is gelukt!
Ik zei ja!

IK HEB EEN BAAN!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

waar dan?????
goedgedaanman.

zie je vanmiddag denk ik wel bij dienst..
xj

Anoniem zei

Streetwise, arnhem. Joepie!

Anoniem zei

ha niet te veel twijfelenman. Je bent jong van alles komt op je af, en jij en je omgeving veranderen zo constant dat in feite het allemaal niks uit maakt!:) leren van alles blabla:). You'll make it

Anoniem zei

Ik zie dat je veel taalfouten maakt, maar als dit een soort van gedicht moet voorstellen ben je wel heel slecht in Nederlands.

Anoniem zei

niet zeuren man.
tis geen gedicht, het zijn gedachten.

en welke spelfouten zie jij?
ik zie alleen tog ipv toch..