zondag 14 oktober 2007

Wouw nu ik hier zit kijk ik terug naar een zeer drukke,
maar onvergetelijke tijd.
De stuntweek!


Ik mocht voor 3 dagen een serieus voorgesteld bestuur vormen. Niet alleen natuurlijk. Samen met Willemijn, Wendelijn, Lisa, Pim, Misha, Dieder en Wilco vormden we Hakuna Matata. No worries. Ons geniale plan en doel was om de feestcomissie te worden voor het Streek bovenbuurtweg '07/08. Maar jammer genoeg hebben we niet gewonnen. Toch kijk ik terug op een super tijd!




Wat het allemaal niet kost zeg. Tijd. Heel veel tijd. Stress. Irritaties. Teleurstelligen. Nog meer tijd. €970, ja echt heel veel dus. En natuurlijk kostte het nog veel bloed zweet en tranen.

Er moetsen sponsoren gevonden worden, een stunt bedacht, een voorstelfilmpje in elkaar geflanst, muziek uitgekozen worden. Er moest heel veel friet en snoep gekocht en geregeld worden. En dan maar 3 dagen lang schreeuwen, springen, dansen. Om maar genoeg op te vallen.

Jammer dat veel van onze medescholieren toch nog steeds geloofden dat wij bijbelstudies gingen geven ipv schoolfeesten. En dat wij minder schoolfeesten dan SF zouden doen. (Onze geniale tegenstanders) Maar goed. Roddels zijn gewoon dom.

Hoe kijk ik terug op
Woensdagochtend:
Wooohw ik wist niet wat me overkwam! Rennen, Schreeuwen, Boekjes, Bandjes, Snoep uitdelen. Gekkenwerk!
Woendsdag Grote Pauze: Friet uitdelen. Dit bleek zo populair te zijn dat de mensen letterlijk in onze party tent klommen. Waardoor deze het helaas begaf.

Donderdag: Gelukkig, ons filmpje geeft eindeljik beeld en geluid! God zij Dank.
Donderdag Grote Pauze: Onze stunt! We hadden de tekst nooit geoefent of ook maar bedacht. Een grote inprovisatie dus. Ik vond dat het super liep! Het podium werd super ranzig, en de stuiterballen waren een grote Hype. Ook onder SF-aanhangers. Gnagna.

Vrijdag Grote Pazue: Afzeikuurtje. Maar dit keer ook wel vragen pauze genoemt. 20 mintuen lang op het podium. Gelukkig spaarde het publiek ons en ging vooral SF eraan. Naast een dancebattle en een harde diss heb ik er niet veel uitgespookt. Met een opgelucht gevoel konden we beginnen met mindstens 100 balonnen opblazen.
Vrijdagavond: Schoolfeest! Het was super gezellig, hoewel onze balonnen niet egt een moment hadden om zich uit het raam te werken. Het liep gewoon te gesmeerd bij de deur. Een record aantal mensen wel. Meer dan 800. De uitslag hadden we zo ongeveer al verwacht maar goed, toch altijd jammer na zo'n tijd van harde inspanningen. 241 tegen 559 stemmen.
Vrijdagnacht: Afterparty! Twas heel gaaf. Opruimen tot 1h. Daarna tot 3h drinken en roken in school. Wat wil je nog meer? ;) Uiteindeljk lag ik om half 5 in bed. Zooo. Dat was me een tijd.




Nog bedankt voor al onze geniale aanhang!
We proberen het volgend jaar gewoon nog een keer :p



"Wees gegroet": Uw ex-functies Hoofd-PR en Brugklas mevrouw.
Mariska Beekman.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Wow, ik viel niet in slaap... grapje, leuk stukje

Tinkolo zei

Haha grappig Martin :P

Anyway, volgend jaar dan maken we gewoon een enorm Gaosch bestuur, en dan gaat de hele school plat (ik zat te denken aan brandslangen enzo :P)

Veel levensplezier gewenst en geniet van je herkregen mogelijkheid om over te gaan :P

Dineke zei

Echt wel jammer dat jullie het niet zijn geworden..
Maar ik heb wel gestemd natuurlijk op hakuna matata..
Owh tinko ik zie trouwens al dat je ook mee doet met chaos the second generation? Vet gaaf,
volgend jaar gaan andere mensen+ik ook proberen.

maja.. wel ongelooflijk jammer dat t niet dit jaar is gebeurd.
Nouja.
Zoiets als vriendelijke groeten,
D.A. Sikkema

Anoniem zei

HAKUNA MATATA & CHAOS!!!!

Tinkolo zei

GAOSCHHHHHHHH !!!