vrijdag 7 december 2007

Dropveter schoenfabriek

Ik zat onder de douch na te denken.
De douch als een warme regen op mijn rug.
Oh wat klinkt dat toch idillisch.
Maar goed.
Tikke takke tikke tak.
Lekker warm en rustig zat ik daar.
Beetje genieten.
Beetje nadenken.

Totdat opeens mijn badspons tot leven kwam.
Mijn badspons heeft de vorm van nijntje.
Hij zei: Weetje, dit is waterverspilling.
Zet onmiddelijk de douch uit!

Dus dat deed ik toen maar.
En toen zat ik nog een kwartier op de grond onder de douch die niet aanstond.
Weer een vierkante meter noordpool vermoord?

2 opmerkingen:

Tinkolo zei

Nja, over die zuidpool/noordpool gesproken: ik vindt het de inspiratie voor dit stukje wel waard, zeker als je bedenkt dat er elke dag een ijsbergje zo groot als Frankrijk losraakt en een beetje gaat lopen drijven..... ;)

Anoniem zei

wat is er zo erg aan drijvende ijsbergjes?
we drijven allemaal..
op magma enzo.
Niet zeuren dus.
Lyida