dinsdag 22 mei 2007

Beter wel!



En bedankt trws voor alle mooie dingen die dit leven nog wat kleur geven.
Zoals waxinelichtjes branden, lieve vrienden hebben, mensen die gave dingen zeggen, mensen die gewoon gaafheid uitstralen, mensen die er voor je zijn, warme dekbedden, muren, brieven en postkaarten ontvangen, onverwachte uitspraken die heel grappig zijn, back to je jonge jaren, schilderen, schrijven, geluiden die me kriebels in mijn buik geven, muziek waar je je verliefd van gaat voelen, dat soort dingen.

Welk bijzonder iets kan jou helemaal blij en gelukkig maken?
Ik ben benieuwd!
Reageer maar raak :)

Liefs!
Mariska

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik houd ook van jou
Kus Eline ;)!

Anoniem zei

Whaha..
Had ik ff zin in ;)!

Anoniem zei

Yeahw! That's what I'm talking about! Whahah de liefde is wederzijds hoor Eline. Ik spreek j nooit meer laatste tijd! Aaahw dilemma!

Liefs!
De Beheerster van deze blogspot

Joab Michaël zei

hmmm...

ik vind t altijd heel gaaf als je snachts om 3 uur wakker word en je je realiseerd dat je nog heeel lang mag slapen..

Lydia zei

hm
ik wordt niet gelukkig van dat filmpje wat erboven staat, te ingewikkeld voor mij, ik kan het niet volgen

ik wordt gelukkig van
- chocola
- Jezus-
- jou en ander evrienden
zon
liefde
appels
glimlachen
slapen
opwekking
gee nhonger hebben

poeh eigenljk kan je overal blij om zijn als je maar even goed bedenkt waardoor je er gelukkig van zou kiunnen worden
lydia

j zei

ik wordt gelukkig van:

-God
-liefde (in de breedste zin van het woord)
-muziek
-licht
-lucht
-schepselen (enkele uitgezonderd)
-wijdse uitzichten van boven op een berg
-op je rug naar de blauwe lucht kijken
-met je hoofd op het gras, sprietjes bestuderen.
-fietsen
-zonnebrillen passen
-gek doen/raar dansen op flevo
-koffie (emté)
-grapjes horen/maken